Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 1. desember 2010

Tjena frøken!

Ok. Jeg lovet å skrive noe i dag og det skal jeg gjøre.

Har hatt det veldig fint i å sitte å se på hvem som egentlig hører hjemme på nelly.
(Hvis du ikke skjønte det i dag, så har du antagelig ikke vært på Seb's før.)

Hva har skjedd? la oss se...

Unskyld nå får jeg en liten julesang inn på øret:

 (sorry jeg kan ikke hele teksta siden internett har sensurert.

Julesang;:
Kanst du see der nase,
der nase kannst du nicht,
der bist keine rudolf...

I Have to stop! The song is very very wrong.
Even the internet says so.
I thought it was funny but what do I know.
Sorry!

Ser dere Jeg tok det tilogmed på tysk/engelsk, så stygg var den
men det er sant. fant ikke sangen på tysk men jeg fant en annen fra samme film:

 http://www.youtube.com/watch?v=1IjZpPToGOg

Bare husk på at jeg ikke liker den slags, men sangen er fengende.
Å Herregud denne kommer til å haunte meg.

Men jeg er jo skinhead sjøl 3-4 måneder i året uten å mene det de rasisthøla mener.

Uansett; I dag hadde jeg det veldig fint på Seb's med både nordmenn og nye nordmenn. Ikke det at jeg skiller men noen er mørkere i huden enn andre. Couldn't care less.
Filmen som jeg linker til er en jævlig bra film som jeg synes alle skulle se. Hvis du er i tvil om hva jeg mener så kan du jo også se den tyske filmen der man skiller mellom blå og brune øyne. (husker ikke hva den heter)

Det jeg prøver å få frem er at selv om jeg kan virke rasistisk så er jeg ikke det. Jeg hater både hvite, gule, svarte, blå og grå... Oppfør dere så er alt kult!

Har jeg glemt av en farge på noen; Hater dekk også!

Seriøst så synes jeg filmer som Romper Stomper, American History X og alle de andre fine filmene er vel verdt å ta inn over seg. Ingenting er kun svart/hvitt.

Man. Dette innspillett skulle jo ikke gå på rasisme i det hele tatt. Men jeg tror det gjorde det ettersom det er så kontroversiellt. Er du et rasshøl så driter jeg i fargen din. Og det håper jeg du gjør også!


Nå er det nok. Lyt legga meg, men hadetbra alle mine venner uansett hvilken farger dekk har (Det er klart hvis dekk er grønne, så vil det ta litt tid før jeg stoler på dere ettersom det ville være første gangen jeg ser dere nedpå jorda!) Gleder meg til NASA'a pressekonforanse den 2. Desember.


Og ja jeg veit "rasisme" ser feil ut, men det skal visstnok staves lik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar