Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 20. november 2010

Seriøst!

Jada Jeg er full igjen.
Skulle ønske at noen sa ifra på mine meninger med pels...
Når det ikke skjer så fortsetter jeg..


Dette har skjedd i dag:

Begynte på Sebs med en konsert med Marsillo som var kjempebra. Etterpå var det tombstone. I skrekk og advarsel så linker jeg ikke. Ja jeg var litt full.

Det som skjedde etterpå var at jeg prata mednoen som var på jobb.
Har hatt det veldig bra med tanke på hva jeg måtte gjøre.

Artig at dere leser dette. Jeg kan ikke gå på på dugnad, men morsomt uansett.
Gikk på Dirty Nelly /som stebnger nå og åpner om 3 uker)

Skulle tatt seg ut om jeg mente noe der. Jeg håper alle kommer inn når de kaller seg Nellie!

Fylleprat:

Do you have the time, to liasten to me whine!
Samma faan. Jeg er bare meg. Neste gang du ser meg så gi meg en øl!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar