Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 17. november 2010

Far din er mor di!

Veldig vakkert. Jeg kommer jo ikke inn med nrukernavn å passord. Aner ikke om dette blir inne heller.

Synes det er veldig fint at jeg kan bare skrive når jeg er full og ikke mens jeg er edru! (Et tu edru Rico, Et tu!)

Dette har skjedd i dag: Var på quizz og kom på tredje. Veldig dårlig. Etterpå så stakk jeg en dag på sebs der alle burde gå. Lite folke men det var da trivelig. Etter det så vart det en liten tur igjen på nelly. Plutselig kom det mange dit, mren jeg kan da ikke bare gjøre hva jeg vil bak i Erik land så de gikk igjen. Hu ene var fin. Dvs. diiigre pupper!

Jeg har fortsatt vondt i armene etter for gælig sitett og sett på tv. (NM i dårlig skrift)
Har også funnet ut at jeg må snart sjekke ut hva jeg skriver i bloggen etter at mange sier til meg at det er det beste de har lest. Det skal jo ikke være slik. Kommer jo faan ikke inn...

Husker også det Audun sa at det tar veldig lang tid å laste inn hele sulamitten. Det er jo feil. Vil bare tjene opptil et brød i uka på reklame. Funker ikke det så dropper vi (jeg= det!)

Hvis den reklamen under her fortsatt er Mikrafinans, så gir vi faan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar