Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 8. desember 2010

Trivelig kveld

I dag var det quizz på nye Barrack (gamle Munken) og kvelden startet ganske tørrlagt. Etterpå kom derimot Line tørst som et bybud i mai (herregud for et gammelt loslitt uttrykk) og vi havnet på Seb's. Der var det medium minus med folk når vi kom, men det var da spritservering.

Hein stilte for anledningen opp med nytattovert sideskalle (er det politisk korrekt å si sideskalle?) og det kom en del innom for å titte. Noen ble faktisk også igjen for å ta seg en liten forfriskning eller to. Desverre måtte Line pengebok gå så fryktelig tidlig så det ble en relativt tidlig kveld som dere sikkert kan merke på dette innlegget.

Rusen er oppadgående men ikke nok til at jeg har noe banebrytende å komme med. Jeg legger derimot merke til at jeg bruker mange dobbeltord i dag. Artig for onga.

Nå skal jeg lage meg noe mat. Tipper det blir noe ostebasert med brød under. Gleder meg forsåvidt til neste uke/helg med bra konserter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar