Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 9. desember 2010

Hva faan er galt med øllen?

Nå er det andre gange på rappen at jeg går hjem og føler at jeg ikke kan skrive noe bæsj.

Når alt kommer til alt så begynner jeg å kjenne det. Nesten full men ikke full nok.

Hvis noen har røyk så vil jeg oppfordre deg/dere til å ta turen opp! Jeg har ingenting men heller ike noe øl. Det som i så fall skjer er at jeg sier hei i døra, tar røyken og sier godnatt. Høres det ut som en god plan? Djiisuss. Ok. Jeg er åpen et par timer til.

Ble vel egentlig invitert til et par oppi gangen her, men de glemte det så fort de kom inn i varmen. Greit det. Jeg har heller aldri invitert de hit. Artig med julebord forresten.

Har noe drit i øya men det går seg til. Kanskje litt smågodt fra ole lukkøye.

Gleder meg til alle kan plage Steve(n) igjen på Barrack, kanskje vi på Seb's kan få litt fri da. Nellie blir nok også ganske bra uten at jeg kan si det enda ettersom jeg ikke veit hva som skjer der.


Ettersom dette også har blitt en veldig kjedelig bloggoppførelseseseseses grei, så hare jeg en overraskelse:

Hvis dere skjenker meg litt mer enn medium minus, så kommer det til å være mye saftigere ting her!

(Artig at jeg ikke en gang får lov til å publisere dette av bloggboten!)


((Og btw: Jeg har nå venta siden jeg begynte å skrive på at adsense (reklamehorene til gmail osv) skal godkjenne bloggen min. Det skjer nok aldri!))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar