Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 11. desember 2010

Kjære Bloggen!

I dag var det mye rart somskjedde. Først var det et band fra løten/elverum somspilt? LITT USIKKER PÅ ELVERUM. <KANSKJE DET VAR STANGE.

Oj. Se på den du plutselig digre bokstaver. Jaja.


Etterpå så spilte Trollkrem eller noe slik. de var verdensbeste!

Ja jeg koste meg.Jeg fant også ut en god del om de folka som pleier å gå på seb's.
(Hvis du fortsatt venter på hva jeg mener om bandene, så venter du forgjeves. Banda spiller der og det er opp til hver enkelt å mene. Jeg jobber da faan ikke i ei avis)

Uansett så kom det en del bort til meg å sa at de leser denne bloggen. Rare idioter.
Neida, jeg setter jo selvfølgelig pris på at dere leser mitt oppgulp når jeg er full, men hvorfor?

Seriøst?

Hvis noen av dere gidder å sette dere inn i WikiLeaks så hadde det vært fint. Gi faan i den idiotiske bloggen min og bruk tida på litt politikk istedet.

Hewr lærer du ingenting ettersom jeg bare skriver når jeg er full.

Jeg skal ihvertfall ikke linke til noe du kan gjøre som en enkeltperson før du skjønner hva som egentlig skjer. Derfor så er hjemmeleksa å sette seg inn i wikileaks. Ikke Assagne. Jeg gjentar ikke Assagne!

Jeg vil jo helst ikke blande politikk og religion inn i denne bloggen, så la meg bare avslutningsvis snakke litt om nettoppppppp religion:

Hvis du tror på noe jeg ikke tro på så er det helt greit!
Og jeg håper at det også går greit at jeg ikke tror på det du tro på uten å forkynne.

Med så mange folk som følger denne idiotiske bloggen, så håper jeg ihvertfall at du vil spørre deg selv om det du tror på. (Jada det er greit å tro, en av mine beste venner er overbevisst om at en stein  bare er grus som er satt i system.)

Jeg har helt oversett det faktum at jeg lovet å nevne mange ved navn i dag. Ja jeg veit jeg sa det ute, men slik virker ikke denne BLÅGGEN.

Jeg skal nemlig ha betalt. Skal jeg si navnet ditt eller linke så skal jeg ha penger. Slik er jeg. Ja jøss, ikke engang adsense fra google vil ha reklame her.

Men nå er det faan meg nok.

Oppsumering: Koste meg med de rare folka i Trollfest!
Hadem....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar