Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år!

Herregud så utrolig bra det er å begynne på et nytt år og egentlig en ny virkelighet!


Jeg var på den faste pubben i dag sammen med mange andre faste gjester. Jeg har aldri fått så mange klemmer jeg. (Jo det har jeg jo egentlig, bare at ikke klemmer)
Mange folk var overrglade i hverandre og det er jo bra. Skulle ønske at de med bra uteliggere kunne vært like glade i meg hele året.

Ikke missforstå meg, jeg er veldig glad i dere some ikke har så store  pupper også! Man lærer å like folke vet du! Jeg f eks. har en utrolig liten pikk.... (Men det er det jo ikke en kjeft som aner ettersom jeg ikke puler!)

Alle må ihvertfall ha et utrolig godt nytt år! (La oss alle løpe å se hvordan man staver et godt nytt år! Og for ikke å glemme og/å reglene i parantesen!)

En liten greie til de folka som fortsatt sitter fast fra Pondus, dvs. de som ikke kjenner meg... Hvis dere bare har kommet hit ved hjelp av en link fra Pondus, så mener jeg fortsatt at Pondus er det beste i verden. Gi gjerne en liten tumbs up for Hjalmar også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar