Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 31. desember 2010

Ittno.com

Først og fremst må jeg si (eller lette på hatten) til Mr. Habberstad!

Plutselig hadde jeg 50 unike treff til som jeg ikke skjønte hvor kom ifra. Til jeg så Pondus!

Liker det du gjør men tror ingen rare folke som ikke kjenner meg liker denne bloggen. Jeg mener alt jeg skriver  har jo på en måte en ting å henge seg på dere som faktisk leser denne.

Jeg har fått meg ett djupt kutt i fingeren forresten, så jeg blør litt utover tastaturet. Det får gå


Kan alle rekke hendene i været og si TJALLA!

Hvis dekk kan det så er jeg litt skuffa.
Glemte egentlig å hilse god jul til hele HPD i år, men håper de har forståelse for det. Nå sitter jeg hjemme og bare gleder meg til jeg sovner aslik at jeg kan være med dere ¨feste igjen.

Den eneste grunnen til at jeg skriver her nå, er at jeg har litt dårlig samvittighet. Pffft! Ja det skulle tatt seg ut. Det jeg mener er at det er ei stund siden jeg har klart å skrevert her. Skal bli morsomt å se om jeg får til å lagre dette. Klarte tydeligvis ikke forrige gang. (Lekse til alle: Er det forrige avsnittet god norsk? Og enda viktigere; er det i parantesen riktig grammatikk?)

Uansett hva svaret er, så håper jeg på litt mer respons enn det jeg har fått.

En ørliten klam og heselig klem fra meg til de fineste damene av dere. Nå skal jeg bæsje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar