Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 26. desember 2010

Far din er littegranne mann!

1 ste juledag sann. Artig for onga. I dag er dagen da far skal banke ikke bare mor, men alle ungen åsså!
Det er i dag jeg skulle ønske jeg hadde flerstemt familie.
Takk til de jeg tok på puppåa forresten !
Jeg har nye sko, som jeg trodde var grunnen til at jeg hadde vondt i ryggen. Roar fortalte meg at det var jo ikke det. Jeg prøvde å lette på Adrian i går. Dumme meg.


Nå synes jeg sjøl at jeg er flink som skriver i bloggen, men dere kjenner ratt meg. Jævlig lat. Jeg skulle jo ha begynt slik:

Hei blåggen!
Artig at du er her enda. I dag så har jeg på meg dette:
Bukser (Bokkserr) fra Henry Lauren
Top (Tåpp) fra kammerset
Sokker (Såkker) fra idonotknow.com
Stilongs (stilongs!) Hva faan mener du?

Men enn så lenge så får jeg ikke reklame fra adsense (dvs google)

Hvis dere alle kan sende inn en liten klage til dem så hadde det vært fint. Jeg vil jo ikke bare være full. Jeg vil jo tjene penger på dere latterlige mennesker som leser dette også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar