Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 28. desember 2010

Att det var?

Ok, sånn som det er så er jeg her jeg. Etterhvert så er det disse:  Som er bare meg meg edru. Hvem faan hører på dem!

Skulle ønske jeg kunne øsnke jeg var best i hele verden, greia er slik at jeg ikkke kan si en drit så lenge jeg er full! Fullerico er ganske snill, men  han aner ingenting.

Nå er vi jo faktisk på idiotbloggen min der alt går ann. Artig å hære på de idiotene som er ute enda.

Jeg sitter her sakte mens jeg venter på det jeg kan få. Dvs: Littegranne røyk selv om jeg bare er her

Jeg kan jo ikke si noen bedre. Artig at dekk nesten er her!


Nå kom jeg på at jeg kan jo ikke si noe! Men vi talast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar