Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 3. januar 2011

Det skulle tatt seg ut!

Artig at dere er her. Jeg skulle egentlig bare gå hjem til en plass der det var mat i dag!

Hvem bryr seg. Jeg er veldig bra at det er slik at jeg bare kom til en plass der det var alkohol!
Kan noen forklare hvor dere kommer fra? Det hadde gitt meg mye egentlig.

Jeg snakker bare om meg hele tiden og det er/kan jo ikke være å jævlig interressant.

Stava jeg Interressant riktig? Jeg gjorde jo ikke det. Jeg har tilogmed en feilstavelse til! Kan dere gi meg en liten tilbake melding ?

Jeg er jo her og håper på at dere gir meg noe tilobake.

Gratis(tilobake)

Den første som går tilbake til den første idiotion min skal få en øl av meg.

Dvs. Den første som kommer til puben min og sier det til meg....

(Ja jeg håper jeg kan få noen gratis der)

Er det egentlig greit at jeg sier idiotiske ting til dere? Hvis nei, så si ifra.


Hvis du/dere er jenter og har bra butikker, så gi faan. Bare la meg gjøre som jeg gjør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar