Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 29. juli 2012

Lørdag på Hamar

I dag så var det veldig merkelig ute. Vanligvis så pleier jeg ikke å si at folk er yngre enn meg.

Gjennomsnittalderen i dag var på 20 år og det var bare pga de som var 25+ at det kom så høyt.

Nei, jeg vil ikke bli med deg Snookie hjem fordi du har fått nye pupper og vil lage gutten din på 19 sjalu!
Nei, jeg vil ikke drikke av den flaska du så fint fikk med deg inn ettersom vakta er ett rasshøl.
Nei, jeg synes ikke du er kul fordi du var den første til å ha nachtspiel hjemme og ikke kan stave det.
Nei, jeg veit at du har rikke hjemme men jeg gidder ikke være overraskelsen til dama di.
Nei, takke seg sjøl får han gjøre andre plasser. Spydd har du også!

Dere puseknullere får nesten gå på en annen plass. Jeg er eldgammal i forhold til intrigene deres. Hva faan gjør dere på pubben min?

Jeg hadde det litt allright også, men det var først når jeg var med kompiser og slapp unna dere!
Mulig dere leser bloggen min og dermed tror at vi er på nett, men slik er det bare ikke!

Neste gang du ser meg så bare si at du har lest bloggen, si at du hater meg eller si at du gleder deg til å bli voksen. Uansett; Har du akkurat fyllt 20 så har vi ingenting til felles! Jeg kunne vært far din for faan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar