Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 4. august 2012

Gågate

Det er alltid like morsomt å tenke på at den beste plassen for å åpne ett utested i Hamar er der NAV holder til.

Ok. Det er midt i gågata og alle som går inn der henger litt med hodet. Megselv inkludert.

Tenk å fått en pub der som har gågata til dispansasjon der alle blir tatt imot med åpne armer.
De sier f eks slik "Velkommen inn, skal det være noe?"
Kølapp, hvorfor det?
Alle får!

Joda vi trenger NAV også, men hvorfor skal de ha den beste beliggenheten i byen vår?

Jeg bruker NAV skjøl jeg, og synes det er greit, men seriøst: De har den uteserveringsplassen som de ikke gjør noe med!

Hva med å tvinge NAV opp i andre etasje og la noen nevenyttige bedrifter ta over første etasje? Just saying!


Uansett så er jeg full idag.Jeg skal på NAv på mandag ettersom de tror det er greit å dra halvparten av trygda mi på skatt.

Når mandagen kommer så skal jeg først g fremst vise frem skattekortet mitt (hvem i all verden går på NAv og betaler 50%?) og så skal jeg forsøke å få igjen det de har tatt allerede.

Dernest skal jeg spørre om kommunen kan stappe de opp i andre etage, og ikke ta over prima eiendom der ordentlige folk kan drikke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar