Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 31. juli 2012

Mandags"fylla"

Dagen i dag har vært usedvanlig merkelig.

Jeg trodde jeg skulle ut å drikke litt seriøst med kompiser men det viste seg at alle enten var opptatte eller veldig fyllesjuke.

Hamar er en veldig fin by altså, men hvis du har bestemt deg for å gå på fylla så lønner det seg å ha med seg noen som kan følge tempoet ditt.

Tok en stille og rolig bayer på Nellie i påvente av en stakkar som måtte åpne opp Seb's (som har stengt på mandager) slik at jeg kunne få igjen kortet mitt.

Tok turen videre til den ferskeste pubben på Hamar, Nagami (eller noe slik) som egentlig er en sushi restaurant når de får åpnet ferdig. Der traff jeg gudskjelov noen ordentlige mennesker som obbet og en som har gitt seg med å drikke, så jeg var i bunnen og grunnen aleine.

Dro tilbake til Nellie der ei hadde opplæring og ellers lite med folk.

Hu på opplæring er forsåvidt ei god vennine men jeg skjønte ikke helt hva hu skulle lære ved bare å tappe øl, så jeg kjøpte noen drinker.
Etterhvert kom også hun som jobbet på sushigreiene når hun var ferdig på jobb og da begynte det å bli trivelig.

"Oilspill" er en drink som ser helt for jævlig ut men som smaker nesten allright.

Etter å ha blitt lovet nachtspiel av en raring så så ting meget bedre ut. Desverre ble han lurt i damefella, så det utgikk.

Det eneste som fikk meg igjennom kvelden var tekstmeldinger til Bergen og selskap av sushidama. Opplæringsjenta var også grei å ha med seg. Resten kan dra til helvete!

Jeg fikk da ihvertfall gjort opp regningene mine både på seb's og nellie, så da er det greit. Nå er jeg bare vonbråten og sur ettersom det ikke ble noe på meg.

PS! Hater fortsatt AdSense.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar