Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 27. juli 2012

Javel. Intro til avslaget

I dag var greia slika t jeg bare skulle kose meg med noen øl sammen med venner. Lite visste jeg at en clickjaker gikk som faan over internett. Mange va vennene mine har gått i fella, så alt jeg kan si er at hvis du får en attention med "whatevername" og 6 andre, wil ha dek til å gjøre noe, så si nei og blokker appen.

Jeg skulle jo bare si i dag at jeg har hatt det kjempeba. Kanskje jeg er nødt til å si noe om grunnen til at jeg hater Ad Sense også, men det lar jeg være til Edru-Rico for en gangs skyld.

Det var ihvertfall mange rare folk ute i dag som ikke brydde seg om noen ting. Selv var jeg på Seb's og Nellie og koste meg masse. Har ikke noen sladrehistorier å komme med så dette får holde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar