Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 5. mai 2012

Titell!

Helt seriøst. Jeg kan da ikke være allright slik det er.

Whatever. Dere skjønner hva jeg mener.

Jeg er en av de som aldri drar fra GHamar jeg. Av og til så har jeg s¨faan meg lyst og av og til ikke.

I dag var det ikke.

Jeg drakk litt og hadde det bra. Noen andre drakk også.


Skulle bare ønske at noen visste hvor den siste røyken min var hen. Men det er forsåvidt ganske greit.

Jeg er nødt til å finne på hva dette skal hete for noe. I går så gikk det veldig fint og jeg tjenete mætti. (eller var det i forigårs)

Jeg skulle ihvertfall ønske at jeg fant igjen røyken min, bare gor å ta et trekk eller to. Slik er jeg.

Nå gidder jeg ikke snakke mer ettersom jeg veit hva som skjer. Hei og hadet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar