Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 3. mai 2012

Unnskyld Marie!

I dag var det jævlig enkelt.

Kom for å spille billjard og gjorde det.

Første settet var mot Runar som er ganske god og slo han.

Neste runde var mot en eller annen som jeg ikke husker hvem var, der tapte jeg.

Da var jeg på taper siden. Jeg tapte nok en gang og var dermed ute. Artig...

Det beste var jo at på slike fine onsdager så er det en del vin ute og/å går!

Snart kan jeg drite i rettskrivning ettersom Hein skal til Bergen og bli borte ei stund.

Da skal jeg prøve så godt det lar seg gjøre å bli flink.

bare så alle veit så er jeg rimelig full når jeg skriver her. Alt er ikke sant. Det bare virker sant i mine øyne når jeg er full. Mange ganger så har jeg hatt lyst på å slette ting som står her, det er derfor jeg har sluttet å lese selv. Dette er fulle-Rico si greie!

Koster meg mange venner rett som det er, men det er greit. Det skal være slik jeg føler det der og da.

EDIT:

Jeg glemte helt å si det beste som skjedde i dag.

Var på Nellie og traff en veldig gammel kamerat. Han har funnet Jesus!

Han skulle bevise for meg at han fantest slik at enten så blir jeg blind på det ene øyet eller så har jeg perfekt syn. Hvis jeg sier det til noen så blir jeg blind. Hvis ikke så blir jeg frisk.

Det er det venstre øyet mitt det er snakk om. Det øyet som per i dag er -6.

Så ettersom jeg har sagt det her så er jeg kav blind, eller hvis dette ikke teller som om å si det så er jeg frisk i morgen. Jeg håper at det ikke telles. (men hvem veit egentlig; han eller Jesus?)

La oss se i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar