Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 1. mai 2012

City - United

(denne overskrifta må da faan meg generere noen treff!)

I dag begynte dagen forholdsvis greit på Sportsbaren. Det var jo lokalderby mellom City og United. Skulle egentlig dit med både Unitedfans og Citysupporter. Men ettersom den eneste jeg kjenner som heier på City var fyllesjuk så gikk det ikke så bra.

Jeg satt nå der og var flink og klappet sammen med de kanskje 5-6 andre City folkene, men det ble liksom ikke det samme uten en som skriker TWAT! hvert 5 minutt.

Derfor krever jeg denne seieren min og ikke Steve sin. Han var veldig dårlig på timing og var hjemme med en voldsom utgave av folkesky. Jeg tok noen øl for deg jeg Steve.

Stakk på Nellie etterpå der det var veldig klart at de hadde bomma kraftig med folk på jobb. Men men. Det var jo bare natt til 1. Mai. Hvor mye folk kan egentlig komme?

Det endte med at både Platesnurrer og jeg gikk glassrunder mens de 2 som var på jobb gjorde så godt de kunne i baren.

Langemann og kjærringa var også ute sammen med Elin. (Sorry, har ikke nick på deg enda) Skulle egentlig ha praata mer med de, men ting gikk som det gikk.

Ikke noe nach, men mulig at en anna kompis kommer innom litt etterpå. Og nå kom kontrabeskjeden gitt, så da blir det ikke noe mer å drikke på.

Samma faan. Jeg hører fortsatt fløyter fra koigen så da er det ratt en mulighet til å dra ned dit for å stjele spriten fra en russ.

Jeg hører også veldig fulle folk på torget så jeg blir nok bare hjemme. Kanskje like greit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar