Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 6. mai 2012

Kom Mai du skjønne hilde.

Jeg hadde store forhåpninger om en gamingkveld i kveld. Det gikk jo ikke men det er masse å glede seg til. Nå kommer perlene på rekke og rad. DLC til Portal 2 den 8. Diablo III den 15. og andre ting som jeg tydeligvis er for full til å huske snart. Åja. Dirt whatever kommer også snart. Det ser jeg frem til. Mætti destruction Derby fjolleri på forspiel!

På byen i dag så kom jeg ganske seint. Yoda I am with sentences like this.

Mye bra puppestell ute men ettersom jeg var mer edru enn vanlig så ble det medium minus med tafsing. Tror ingen klaga på det egentlig. Begynte pent og pyntelig på Nellie der Erik kjøpte en øl til meg som jeg drakk altfor fort. Var i grunnen altfor mange høymælte damer der som var mer plagsomme enn vakre så jeg stakk på Seb's. Der var Magnus som rivde i en vin til meg (ja det er noe nytt jeg har begynt med) og den var god på seg.

Hadde meg verbalt inni Jørgen W. ettersom han har vært kåt på meg siden jeg ble kjent med ham. Så kom nå dette spetakkelet av ei sminkedokke inn da og ødela det lille jeg hadde av matlyst.

OH! Det glemte jeg. På vegen i fra Nellie til Seb's så ble jeg vitne til noen damer som skulle gjemme drikket sitt uti gata. De valgt da kummen på hjørnet til rammeverkstedet. Helt greit så lenge du ikke veit at det er der fulle folk støtt pisser. Enjoy!

Det skjedde egentlig ikke noe superkult så jeg gidder ikke skrive mer. På slutten av dagen var alle enige om at det hadde vært en fin tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar