Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 9. mai 2012

City - Man U. Skjer jo ikke nå. Nå heier vi på City!

I dag var jeg veldig tidlig ute. Det var jo quiz for faan.

Jeg hadde ikke råd til å drikke, men drikke fikk jeg.

Var nå ute med ei jeg likte som jeg før har rakka ned på. Jeg er dum i fylla.

Hu likte meg i dag igjen og alt var bra.

Så kom han som jeg ikke likte og begynte å snakke med hennne. Gudskjelov så stakk han på do og ble borte.

Trente litt billjard med både Hein og Steve og kanskje jeg klarer å ta de i morgen.

Veldig dårlig blogg i dag, men jeg lover at det  blir bedre! Husk gjerne på at dere må klikke på en eller annen idiotisk reklame på siden min!

Jeg er flink slik at alt er på samme side istedetfor at dere skal vise frem og må bla dere igjennom alt!

0,20 øre får jeg for alle som klikker.

Alle som kommer innom er rundt 0,01 øre. Så klikk iveg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar