Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 2. mars 2012

Vart jaggu en 7 dagers detta gitt.

Hoi hoi hoi! And en liten hoi til!

Nok en dag jeg ikke skulle ut på. Makan til mas altså. Platesnurrer begynte med løfter om Laks og mere mat hvis jeg kom. Solgt allerede der. Så renner det inn invitasjoner av ordentlige folk som tydeligvis vil at jeg skal bli alkoholiker. Og med "bli" så mener jeg det i preteritum.

Kom på Nellie og tok et slag kort med Jürg1 og Platesnurrer før jeg uhøflig men bestemt blir plaget av han jeg har lovet å ikke nevne med navn i bloggen. Han kjøpte en øl til meg og jobber i Radio Exact.

Marie kom også og viste frem at hun kunne gjømme mange penger nedi puppa sine. Det har jeg aldri tvilt på. Hun fikk ingen autograf da men.

Dro også med henne på Seb's der det var mange rare men reale (realle?) folk.

Jürg1 Syntes synd på meg så han reiv liksågodt i et par øl og en fernet.

Den anonyme duden fra Exact kom også etterhvert så han kjøpte en øl til slik at jeg fortsatt ikke skulle nevne han. Det vil jeg selvfølgelig ikke gjøre, men jeg tok et bilde som kan nytes på twitter.

Dro hjem ganske så nøyaktig ved 2 tiden med bare en pitstop på Nellie igjen for å hente maten som Platesnurrer så kjærlig hadde laget til meg. Den skal nytes så fort jeg er ferdig med å skrive.

Vel hjemme igjen så vil jeg bare råde alle til å høre på PC 9-12 på Exact.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar