Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 26. februar 2012

Ram-Zet konsert

I dag var det RAM-ZET konsert på Seb's. Det var veldig bra.

Kom tidlig ettersom jeg måtte jobbe littegranne pga ekstraordinære tilfeller av gebursdag. Alltid morro at folk blir eldre, så gratulerer med dagen kjære Gro. (Klokka er nå godt over 12 så jeg kan si det)

Stappfull pub og hyggelige mennesker all over! Jeg var på rydd, dvs jeg skulle samle opp glass og slik og si ifra til vaktene hvis jeg så noen overstadig beruset. Jeg rydda minimalt med glass ettersom det var en særdeles oppdratt gjeng som var på konserten. Bråk var det ingenting av fordi metalhuer kan å oppføre seg i kjellerstua si.

Nedriggen gikk også ganske smertefritt, men det er klart det tar litt tid når det er et flinkisband som skal mikkes i huet og rævva! (Kent; 73 1/2 mikrofon på trommesettet? Ærlig talt!)

Dagny og Hein gjorde jobben sin bak spakene på øl bordet. Erik S. på lys og en lydmann jeg strent tatt ikke kan navnet på, ordnet til en fin kveld. Roar sto i døra og klagde veldig lite mens han også gjorde en god jobb.

Artig at jeg skal skryte av disse egentlig som gjør det titt og ofte. Ryddegutten var jævlig god han også!

Rakk innom en tur på Nellie der Platesnurrer snurret plater og god stemning der også. Utenfor Barrack var det så lang kø at jeg ikke gadd å gå innom.

Tilslutt må jeg bare si at Mr. Wiik også innehar homo-genet (måttet ta det med bindestrek ellers så hadde det blitt homogenet) og egentlig skulle hatt analsex med meg. Ettersom jeg tror jeg har mensen i dag så får det bli en annen gang, men jeg håper og tror at han veit at jeg venter på han.

Sa jeg forresten at Miriam har veldig fine skvalpepupper når hun synger og gir litt ekstra? Dere veit de fine bevegelsene som kommer på puppene når brystfagre damer danser litt? Takk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar