Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 27. februar 2012

Har jeg skrevert?

Jeg kan ikke skrive så mye ettersom jeg er dritingngs. Men jeg kan allikevel.
Har noen av dere set hva ADAM sa til meg?

Var gudskjelov ute og lekte. Ingen skjønner hjelt hva som skjer men det som faktisk har skjedd på en liten plass rundt meg på Hamar er dette:

Folk driver på å darter. Det skulle egentlig jeg også, men jeg har ikke tid.
De som ikke darter er enten dumme eller har for store pupper. Slik er det bare.

Stakk selvfølgelig innom Sebs etterhvert der folk er mye bedre til å snakke. Bare så synd at det ikke var folk der.

Note to self: Vi må få ut flere som kan drikke på en ukurant dag.

Jeg veit ikke helt hva jeg skal si, men jeg skriver da ihvertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar