Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 28. februar 2012

Bli med på kino hell?

I dag så stakk jeg på Hydranten av alle plasser. Det var bare fordi at Sindre var svær i kjæften og sa han skulle kjøpe øl til meg. Artig. De har 0,6 der.

Så kjøpte @aardis også øl til meg og senere Hein. Men innimellom så spilte vi DrawSomething som jo er litt mer enn medium minus morsomt!



Jenni Jenni Jenni og Dagny gikk faktisk på kino i dag. ADAM sa det var spennende. Venter bare på filmen.

Ble med Heinebassen videre der vi fant ut at jeg er utrolig dårlig til å klatre i fylla. Jeg mener seriøst. Jeg sugde kukk i helvete. Hein derimot hadde spenst som faan og hadde jeg vært mer edru så skulle jeg fulgt etter.

Endte opp med å leke Call Of Duty I og stakkars biler egentlig.

MEDIC!!!

Hein er en god medic når han får skytet seg nærme nok der jeg ligger i buskene og tar ut snipere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar