Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 11. februar 2012

Tjære hesus!

I dag var det en merkelig dag. Jeg satt hjemm og var egentlig ikke ute etter en tur på byen idet hele  tatt. Våkna ved 10 tida og satt meg ved edb-maskinen jeg har arvet etter farfart. Den kan pluss og minus. TI-80 sier noen.

Surfa interwebben ganske kraftig uten å drikke men jeg kom til meg selv i det jeg så på en 4 minutter lang videosnutt om hvordan is smelter. Ok. Level up i uinteressante fakta.

Bethesda la ut nok en tutorial om hvordan man skal bruke CK så jeg så på den også. Nå er allting
 glemt.

Til poenget. Men først: Så en veldig kul sak som er sletta fra internet om en spøk som strakk seg over 3 år. Den finner du sjøl ved å søke på "three year old prank". Du må riktignok bruke arkivet til internet og jeg veit ikke om det er en sann historie. Bryr meg ikke heller. Laang lesning. Tok meg et par timer men verdt det.

Etter den så stakk jeg på Seb's ettersom jeg hadde hørt at noen fra LIPA skulle spille. Og attpåtil så var det jo den første konserten der Seb's kunne prøve anlegget sitt.

Første bandet og det andre (hovedbanded) spilt forsåvidt jævlig bra. Det var bare ikke min type musikk. Men vel verdt å høre på.

Stakk på Nellie etterpå (der jeg fortsatt ikke har en gullkanta avtale, så det må vi snakke om!)

Var en del folk der og jeg fikk høre at det også var det under konserten på Barrack. Drakk meg ihvertfall dritings med litt hjelp fra Erik Platesnurrer. Andre folk som var der koste seg også, så i kveld vant faktisk Nellie.

På denne tiden begynte jeg å bli fullesen så jeg kan ikke si så mye om det som skjedde, bortsett ifra at jeg ble tatt i rævva av en imaginær lekedildo. Det går greit ettersom jeg har løggi med dama som lekte.

Nå må jeg slutte å fortelle ettersom det faktisk ikke egner seg på trykk engang på bloggen min og noen sier at jeg skriver for mye. Får pult! LØivet er greit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar