Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 10. februar 2012

Se over meg!

Jeg veit det begynner å bli kjedelig å skrive under på så innihelvetes mange petitioners, men for å bevare et fritt internet så er det faktisk viktig. Hvis dere ser på toppen av siden så er det en link som dere kan skrive email adresse og slik i. Bruk 30 sekunder på å fyll ut det selv om du ikke synes det gjelder deg. I dag er det mest EU-land og Norge er gudskjelov fritatt, men det betyr ikke at vi ikke skal vise vår støtte. Jeg tror at om ikke så lenge så kommer dette til å være en del av realitetene i Norge også. Vi klarte å stoppe den første SOPA/PIPA bølgen, men krigen er ikke over.

Noen av dere veit det at jeg er en forkjemper for internet frihet, mens andre synes dette er tull og tøys. Jeg håper at de av dere som synes det gidder å skrive en kommentar for å fortelle deres mening. Ved å signere så vil dekk antageligvis få noen mailer med info om ACTA og TPP, men ikke noe spam.

Jeg gidder ikke å bruke opp fylletiden min på å forklare hva ACTA og TPP er for noe, men dere er åndsfriske mennesker og dere kan google. (Her skulle jeg nok lagt inn hurtiglinker men det er seint på natta og jeg er full)

OK! Til innlegget!

Først en tur på Nellie der det var en gammel kompis som lurte på overnattingsplass. I og med at jeg hadde store planer om qvinns i dag så utgikk det jævla brått. Han booka rom på vandrehjem or whatnot. Kom også en kar innom som visste hvem jeg var og som mente jeg kunne få han inn i HA. Good luck with that!

Deretter tok turen den sedvanlige vegen til Seb's der Oline klarte å komme inn og drikke!!! Vanligvis så jobber hun jo bare der ettersom hun manglet litt alder på tjueårsgrensa. Endelig var tiden inne og det var koselig å se ei bra dame få lov til å drikke med alle sullikene.

Christine kom også innom en svipptur helt i fra Tromsø land og det var mætt trivelig. Fikk lagt inn en del aksjer og skal nok få a i sengs før turen går oppover igjen! ;P Sterk i trua amma.

Roar fikk passet sitt påskrevet av en fyr som hadde lagt igjen hele ordforrådet sitt hjemme.

Som en liten sluttgreie så får jeg opplyse om at jeg skal overføre hele bloggen til et ordentlig domene ganske snart og ikke et pseudo som det er nå. Dere kan fortsette å bruke taste.priv.no så jeg veit ikke hvorfor jeg sier det egentlig. JO!! Kom på det. Kan hende at jeg ikke får med hele arkivet og dermed må begynne på nytt.

Nå skal jeg mekke jalliser så nå må jeg gå. Da våknet jeg og alle var enige om at det hadde vært en fin tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar