Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 5. februar 2012

Altfor mange bokstaver

Det var veldig rart at jeg ikke skreverete mer enn det som sto her. Jeg har vært veldig tett i nesa og slik går nå denne gangen. Noen av dere som er her på twitter veit hvordan det er, men jeg trodde jeg hadde skrivert.

Uansett så var jeg litt ute idag og mente egentlig ikke det. Jeg var hjemme helt til klokka var over 12.00

Stakk ut ettersom jeg fikk vite at det var ei grie med øl som jeg skulle på. Noen ganger så ble det til at øl måtte konsumerest. Jeg er kjed slik.


Etterhvert så vart det slik at jeg måtte drikke både Fernet og vanlig øl. (Jeg hater/elsker @gulldusjen for å bli sponset slik)

Har dere forresten smakt Firewater? Nei ikke indianer, men litt slik kanel/sprit men ikke helt goldstrike...

Jeg døde..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar