Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 9. februar 2012

Snørr

I dag var det en veldig bra dag å være innehaver av Bruglebloggen.

Greit nok at ISP'en min har varslet denial of service så denne bloggen kommer litt seint, men jeg skriver den allikevel klokka 02.31 den 09.02.2012

Jeg begynte veldig forsiktig på Nellie der Steven var straffet med arbeid. (Skulle bare mangle, jeg går ut i fra at dere har sett åssen han så ut i går!)

Aina kom ut en tur og det er alltid kult å se ei god vennine som har vært i amerikaland.

Etter et par øl så ble det Seb's sin tur. Kjøpte en øl der før godeste Andrè kom bortom meg for å fortelle at han satte pris på bloggen. Alltid koselig å høre!

Det som var litt spesiellt var at godeste Andrè (Bortsett ifra å ha en rar bokstav i navnet (tror jeg da) akkurat har blitt pappa! Det er noe vi alle sammen skal klappere for!

Ikke nok med det, han sa også at jeg skulle drikke gratis øl på han resten av kvelden! Ettersom jeg ikke hadde hjerte til å si nei til en nybakt far så tok jeg imot!

Han vant også billiardturneringen som fant sted på Seb's.

Ellers så ble jeg jo ganske full så tilslutt vil jeg bare si til alle dere som har en liten Andrè i magen, at joda. Det går ann å donere til meg uten å bruke paypalknotten!

Hva reklameinntekter angår så er det veldig dårlig. Jeg tjener ikke engang brøkdelen av hva de rare 16-åringene gjør på rosabloggene sine. Det er fordi jeg ikke vil at dere skal bla ei hel side og få mer reklame for hvert jævla innlegg. Det jeg kan tjene på er noe som jeg ikke har lov til å si, nemlig at dere må klikke på annonsene. Så det sier jeg ikke. F eks. Jeg har tre annonser. 0.01 øre pr. visning. Pr. klikk er det 3 kroner. Å oppfordre dere til å klikke blir sett på som juks, så ikke gjør det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar