Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 15. januar 2012

Spelleman my ass!

I dag så satt jeg hjemm å hørte på spellemannsprisen. Jeg ga faaan etterhvert (mer om det senere)

Ble litt lei når tingene kom til samtidsmusikk. Ikke fordi at jeg hater det, men mer fordi at jeg ikke skjønner noen ting.

Kom på Nellie der jeg besøkte Platesnurrer og var jævla overrasket over hvor mye folk det var der. Tok en øl og gikk til Seb's

Der ble jeg igjen overraska over den fineste dama jeg noen sinne har sett! I kidd ju nått!

Hu var tydeligvis av østen opprinnelse (sorry jeg klarer ikke å dele ordene riktig) og kom inn i rød kåpe med ravnsvart hår. Etterhvert så tok hu av seg kåpa og ga alle et blikk inn i de fine store brystene sine! Sorry til duden som var med, men slik får du jaggu regne med!

Etter å ha spilt noen omganger i wordfeud mens jeg kasta stjålne blikk på denna, så gikk det som det måtte. Hu ble lei og gikk...

Tok en tur tilbake på Nellie der Platesnurrer var jævlig god på skivene sine. Desverre var det mange tullinger der jeg kunne ha spart meg for å se.

Omtrent på denne tiden sjekka jeg tlf min og la merke til at noe rart hadde skjedd på spellemannsprisen. Hele feeden min på twitter var opptatt av Plumbo, Kaisers, og ytringsfrihet!

Har enda ikke sett eller hørt nok, men min første greie som jeg vil dømme, ettersom jeg ikke kan nok, er at jeg skjønte såpass at noen sa noe nedverdigende mot noe. Noe ala moccamann eller noe slik.

Hvis det ikke er verre enn det, så skjønner jeg ikke oppstandelsen. Går ut ifra at tabloidene fyller meg ut i morgen. Jeg derimot mener (uten å ha hørt greia egentlig) at dette er å kaste stein bare for å få seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar