Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 20. januar 2012

Kelner. Det er en kork i vinen din!

Kom ut ganske seint i dag for å møte på den blaserte Flamske mokkamannen Pepejin. Han var på plass men det var desverre andre også. Greit nok å være evneveik til tider men prøv å forstå når andre går lei.

Skulle ønske jeg var i NYC med de evneveike folkene jeg kan forholde meg til.

Jeg er ikke særlig smart men jeg har da forhåpentligvis noen sosiale antenner igjen.

Når du sitter på en pub og er plagsom hele kvelden og bartenderen gjør sitt beste for å håndtere deg som et ordentlig menneske så er det veldig idiotisk å strekke strikken for langt uten at hun skal begynne å sprekke litt i fasaden. Bl a. når du spør etter hva spillelista her heter for noe. Nei alle har ikke spotify, av og til så er ei spilleliste noe en pub har satt opp for at det passer denne kvelden eller whatever.

Nå harjeg mista litt av tråden avd det jeg skriver ettersom jeg sitter med en kompis som ikke vil bli nevnt. Jeg prøver å skrive blogg men han er utålmodig og plager meg. Fikk vin av han da så ikke helt bortkasta. I motsetning til de idiotene som på død og liv skal snakke med meg ute på byen. Ikke for det. Trivelig det altså bare du ikke har sukkersjokk og vil snakke bare for å høre stemmen din.

Stakkars Dagny i baren i dag, jeg hadde ihvertfall optout muligheten. Det hadde ikke hun. Ikke bare idioter men hun måtte også håpe på at jeg skulle gå.

Nå blir det mye vinprat her og jeg skjønner ikke så mye. Må nok underholde den gjesten jeg har som ikke vil nevnes. Vi talast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar