Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 18. januar 2012

Etter en latterlig omgang (og SOPA protest!)

I dag så var det veldig greit. Det var quiz og vi bomma på en del spørsmål. Det var hele 16 lag med som alle egentlig var gode. Vi hadde en grinebiter på laget som har slutta å røyke så han bar preg av det. Ikke får han blowjobs heller!

Kom til slutt på en femteplass tror jeg. Jeg var ganske evneveik og trylle bort noen poeng som resten av laget hadde fått hvis de ikke hadde hørt på meg.

Etter quizen så satt jeg igjen alein med ei fin dame bak meg som fant ut at dagens fangst var over 30 cm høyere enn meg. Neida, aldri grinete!

Begynte å bli litt full på dette tidspunktet og var sj(k)jeleglad for at jeg fikk et brød av Erik og Gry før jeg dassa hjem.

På Seb's (ja genitivs s) så skjedde noe som bare skjer i tegneserier som er dårlig skrevet.

Jeg: Heisann. Hvordan går det?
Dama (neger, deal with it): Just fine how are you? Do you want a beer?
Jeg: Well, I have been drinking but I am really on a white month!
Dama: What!!
Jeg: Uhh. Jeg mener jeg drikker ikke så mye, du skjønner jeg prøver å trappe ned.
Dama: You are on a WHITE month!!! Before christmas you was at my place and you had a great time...
Jeg: Ehh.. White month isn't hvit mpn....
Dama: Fuck you then
Jeg: Nei, vent la meg forkl...
Dama: I didn't think you where like that!
Jeg: Oh shit....
Dama velter øl over hele meg og jeg gir egentlig faan.

Fine pupper hadde hun, det skal hun ha. Litt snever i tenkeboksen kanskje, men jeg snakka ikke fort nok til å forklare.


Og ja. True story! Bare spør Dagny!

Helt til sist må jeg bare forklare hvorfor dere ser denne en dag for seint. I protest mot SOPA så gir jeg faan i bloggen i dag (18.01.12)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar