Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 17. januar 2012

Har du sett paypal knotten hell?

Skulle ikke ut i dag i det hele tatt. Ble selvfølgelig til "en liten tur" så Nellie først, og egentlig det eneste.

Mange folk var fraværende i dag ettersom de var på konsert i går og Seb's er stengt. Mange morsomme å snakke med uansett. Men folk på nellie var rare.

Noen jeg liker fant bartenderen, noen jeg ikke liker fant meg. Noen jeg ikke bryr meg om fant både bartenderen og meg. For ikke å snakke om alle andre!

Jeg veit egentlig ikke hva jeg skal si i dag. Uansett så hadde jeg det fint og det tror jeg alle andre også hadde.

Jeg ser nå på dette jeg har her og de andre at jeg bruker 2 linjer og så mellomrom.

Hahah. Brøt det!



Bare så alle idioter som er inne på siden min veit om det; Donér knotten går til min paypal konto som igjen går uavkortet til øl!

Si ifra til vennene din at jeg er tørst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar