Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 10. oktober 2011

Take a look at me now!

Jeg gikk glipp av store deler av Hamarsmellen og en del bra band i helga ettersom jeg var litt indisponert. Dvs. Jeg var på rehab. Det kommer en periode i enhver drankers liv da han/hun må velge mellom feite konserter og fyll, kontra være edru og spille xbox360/PS3. Jeg valgte det siste. Ikke hat meg for det er dere snille. Jeg levla noe inni helvete og er snart på linje med en 10 åring som har spilt i opptil 2 år. I regret nothing!

Var på Seb's i dag der Roar prøvde så godt han kunne å være en høflig og årvåken barbetjent. Men det er jo klart at 3 konsertdager på rad tar litt av gnisten fra en. (Ikke missforstå, han var veldig trivelig, men litt sliten)

Jeg er derimot litt skuffa over alle der andre som sier at jeg har et greit liv som bare kan gå på fylla hele tiden og slappe av. Kanskje dere nå har lært at fyllekuler ikke kommer av seg selv. Man blir faktisk fed up og sliten av det. Og alikevel har jeg holdt det gående i flere år. Jaja. Det er derfor jeg er toppseedet og dere bare dilter etter! Husk det til neste gang jeg velger å ta en kveld hjemme istedetfor å være med dere. Ikke personlig, men bare veldig, veldig nødvendig. Leveren min hilser og sier "på forhånd takk!"

Minner også alle Hamarsinger på at det er Guitarhero/bandhero/whatever på torsdagen og at jeg er en av dommerne. Som dere forhåpentligvis veit så er det lov med bestikkelser. Etter fjorårets fadese der jeg ba om Fernet (og det plutselig dukket opp 3 stykker samtidig), har jeg funnet ut at i år så er det mye mer gøy med øl. Jeg liker San Miguel veldig godt. Og det er klart at hvis du flasher en pupp og ikke har altfor mye hår på den, så er det også lov.

Jeg er selvfølgelig ikke den eneste dommeren men det er jeg som gir stilpoeng (noe som utgjør bortimot 1/10 av poengsummen!!)

Håper så mange som mulig kommer og i mellomtiden så er jeg sikker på at dere heier på quizlaget jeg er med på som gjør det jævlig bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar