Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 12. oktober 2011

And the winner is...

Gikk ut freidig til sinns i dag med en formening om å vinne quizzen. Lå på en delt andre plass etter første omgang (25 spørsmål) og var egentlig klar for å komme på en 3-4 plass.

2 omgangen gikk derimot jævlig bra, så vi endte opp med å vinne hele skiten. Artig for oss det. Steven var innbytter for Kai Morten og han var tørst slik at bongene til han og meg gikk til øl.

Kom på Seb's etterpå der vi tok noen stille øl og traff på Marianne Munk som også hadde tatt turen ut. Veldig stille de første timene (dvs fra 2100 til rundt 2300) og etter det var det også stille. Men det ble da noen folk etterhvert som ikke spytta i glasset. Neida, enkelte spytta på uteserveringa istedet. De nevner jeg ikke ved navn men det er ajourført.

Fikk mat av Erik S. og dama som jeg egentlig skulle spise når det var varmt nedpå Nellie under quizen, men jeg drøyde det ettersom jeg akkurat hadde fått i meg et par skiver (er ikke bloggen spennendes dere?) så jeg tok den med nedpå Seb's og stappa den i kjøleskapet.

Nå er jeg hjemme igjen og har skrudd på ovnene ettersom jeg ikke har mikro slik at maten blir varm.

Det var egentlig ikke så mye å rapportere om i dag så det er en kjedelig blogg.

Tune inn tomorrow for å høre om åssen ståldarten gikk!

PS! Ble tipsa av Jürg1 om en bra app på iPhone. IMDB Triva. Prøv den gratis og greier. (Neste gang jeg fronter et produkt skal jeg faan meg ha penger!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar