Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 15. oktober 2011

Sovepose? Jammen jeg skal pule!

I dag så var jeg først hos Bjørn der jeg fikk mange øl. Jeg fikk faktisk så mange at jeg glemte å gå på konsertene på Seb's. Vi ble sittende i et lystig lag å se på Ross Noble.

Når jeg endelig kom ut så gikk jeg på Nellie ettersom det var for seint å gå på konsertene som var på Seb's. Jaja. Enda godt å gå på en plass som jeg ikke er på for mye.

Jeg så ei som var kav lik en voksen versjon av dattra til Castle fra tv-serien. HUmmm. Hu blir fin hvis man kan si det.

Idioter er det bestandig ute. Av og til blir man overrasket over hvem...

Alt dette skjedde på Nellie, og seriøst så er jeg forbauset. Noen må slutte å drikke Jack&Coke.

Jeg har vært like dum jeg så jeg skal ikke si noe, men prøv å styr kjeften din neste gang!

Tilbake til noe trivelig: Artig at så mange fant vegen ut i dag. Jeg tror at flesteparten er av greia at de går ut kanskje 3 ganger i året. De masa ihvertfall slik.

Når det gjelder bloggen min, så er jeg veldig fornøyd over hvor mange som var innom i går. Går ut i fra at det ikke var pga min flotte skrivering, men mer hvilket fora jeg linka fra.

Snart (eller nå) er det lørdag og man skal ratt ut igjen. Hvis du ser en stutt-tjukk som ikke aner hvordan man binder sammen ord så kjøp en øl til ham! Det kan plutselig være meg!

Hvis du ikke kjøper øl så er du dømt til å dra til helvete og brenne der sammen med de andre synderne. Dessuten har du altfor små pupper til at jeg gidder å bry meg. Stygg er du også! Sa jeg at du har en skjemmende føflekk? Vel, du har det, men jeg la ikke merke til det fordi du slafser for mye!

Ellers så er jeg veldig glad i deg! Neida. Jeg er jo ikke det. Jeg bare tulla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar