Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 17. oktober 2011

Sorry, Jeg var dum!

Ok greit. Jeg har akkurat vært nedi i kjelleren der det visstnok spøker. Jeg merka ikke noe midt på natta bortsett i fra at noen jævler slang igjen døra feil fei. Overtroisk? Nei! Jeg kom ned igjen og venta. Ingenting skjedde. La oss gå over til hva som skjedde:

Kom på Nellie der jeg skulle få kjeft (skulle jobbe i går, men idiot som jeg var så sov jeg over hele greia.) Stakk en liten tur på Seb's ettersom jeg hadde dårlig samvittighet. Satt der en øl's tid og følte meg egentlig ikke noe bedre.


Gikk tilbake til Nellie der Fart-damene feira opprykket sitt. Legg merke til at jeg brukte  -  mellom Fart og Damer. Det er riktig skjønner du!

Satt der ei stund og plaget Steve med hvor sorry jeg var for gårsdagen. Ja, jeg er patetisk.

Etterhvert gikk alle og det gjorde jeg også. Egentlig ikke noe å fortelle om.

(Bortsett fra at jeg er veldig lei meg for å sove over hele skiftet mitt og det er det ingen unnskyldning for.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar