Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 19. oktober 2011

Nok en tirsdag i #hamarsmellen sitt tegn.

Gikk ut i dag for å prøve å være verdensmester i quizzen. Det gikk jo på trynet. Etter en begredelig første omgang så så det veldig dårlig ut. Vi prøvde mye i andre, men det ble ikke så mye der heller, så tilslutt endte vi på en delt 3 plass. Au!

Var litt forkjølet så skulle ikke drikke så mye, så det ble med en øl og 2 irish på Nellie.

Kom på Seb's der det var kjentfolk og jeg var like snufsete. Noen hadde spilt dart og var i spandermodus. Tok noen runder med Fuzzball som jeg ikke kan i det hele tatt og så var det på tide å gå hjem.

Alt i alt en fin dag. (Med unntak av at jeg lovde Jon en statoiltur, men jeg ble for sliten. Sorry!) Ja det er vel det eneste jeg angrer litt på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar