Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 7. oktober 2011

Destroy All Humans!

Hoy! I dag var det faan meg konsert med Ultra Sheriff. De tikka og lo. De nærmest lodderte. Og sånn som vi greinerte!

Det begynte fort og gæli på plassen hass Steven. Jeg ga faan i å drikke sprit. resten gjorde det.

Vi pynta oss med aluminiumsfolia og alle var enige om at det var greit.

Etter en veldig bra konsert med Ultra Sheriff, så fant vi ut at, jada vi skal bli fulle.

Jeg kan egentlig ikke si noen ting. 8 Bits musikk vil stætt slå blackmetal.

Eneste jeg savna var Stop! Police.

Men det er jo klart at publikummsoppvarmingere som "Make my a Zyborg"og "Destroy all humans" går ann...

Jeg har også lovet mange ved navn til å nevnes i dag, men jeg husker ikke.

Jeg prøvde å sende til godeste Øyvind på plattformen sin, men jeg har tydeligvis feil nummer...

1 kommentar:

  1. Stopp! Police er jo selvfølgelig Remove Police, men det visste dere

    SvarSlett