Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 4. oktober 2011

Bra kveld, litt full (dvs. dritings)

Nok en gang har Hamarsmellen satt sitt stempel på meg. Å føkk åff. Det høres så jævla påtatt norge rundt ut.

Jeg ble full i dag. Jeg begynte fint på Seb's som hadde stengt for å hente kortet mitt. Den eneste grunnen til at jeg kom inn der var at det var dartkamp.

Dro på Nellie der jeg ikke skulle drikke i det hele tatt (ettersom jeg er på en hemmelig utbedring av hvit måned. HYSJ!)

Steven bak spakene og etterhvert altfor mange kjentfolk foran.

Det var veldig mye latterlige mennesker ute i dag, og jeg er sikker på at de mener akkurat det samme om meg. Slik er det bare å være i mellomkrigsårene. Ingen av de nye liker deg og de gamle hater deg.

Couldn't care less. Jaja. Det var da noen med en IQ over BH størrelse der og enkelt hadde tilogmed både brystparti og intelligens til å skjønne hva jeg mente.

Etterhvert så gikk de fleste og da ble det igjen Steven og meg. Etter en kvikk powow så fant vi ut at det er på torsdag det skjer. Da er det nemlig ULTRA SHERIF på Seb's. Kom tidlig!

1 kommentar:

  1. Trur jaggu det blir vors ått a mor! Kom kom! :)

    SvarSlett