Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 2. oktober 2011

Glad dag takket være M.......

Det har vært en finfin dag i dag. Begynte med å gå til Spikkers og ete en bedre middag der.
Ja forresten de kjøttbollene ga meg mætt luft i magan.. Hater deg litt for det.

Stakk på Seb's der både Jurg1 og Sigmund hadde bursdag, men ettersom ingen hadde sovet først så ble det som det ble.

Det morsomste var vel egentlig når en jeg strengt tatt ikke kjenner kom bort til meg og ga meg en røyk og penger til øl fordi han har lest denne idiotiske bloggen. Så takk til deg KIM JEVNE!

Da jeg fortalte dette til andre folk så gikk det sport i det. Masse øl senere, og nedrigg av scene så sitter jeg her og skriver....

Veldig koselig også å møte på ei dame jeg liker veldig godt som jeg ikke kan si noe mer om.

Alt i alt i dag så  var det en veldig bra kveld.

Firetop Mountain spilte veldig bra på Seb's i dag, men jeg må nok si at Porterville vant...

De har helt tydeligvis hørt på Warren Zevon før.

Andre mentions som har vært flinke: Jürg1, Hein, Roar, Daphne, Erik, osv... (den standardglosa om at hvis jeg ikke husker deg så er du egentlig med.. Sleng meg ei melding så skal jeg nevne deg)

1 kommentar:

  1. Hahaha jeg ler enda. For jeg som har vært full på Grotta/Sebs i snart 22 år vet jo ikke hvor dassen er..... Du er kjekk;)

    SvarSlett