Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 30. oktober 2011

Ble full i dag også jeg!

I dag så var jeg hos en kompis og spiste litt for mye pølser så når jeg kom på byen så var jeg litt treig. Fikk desverre ikke med meg det første bandet på Seb's, men det gjorde egentlig ingenting. Jeg skulle se Wyrus, og det fikk jeg faan meg! De spilte bra og det var stinn brakke. Hein fikk "crowdsurfa" på stillesittende nakke og var blid. Det var jeg også ettersom jeg fikk kjenne på puppa til dama hass!

Det var liv og røre ellers i byen også. Samtlige steder jeg var innom stengte dørene sine (nei ikke pga at jeg kom) og gode ting all over. Dvs. Enkelte klarte ikke å holde ting de hadde drukket inni seg, men hu dama tror jeg har en helt allright dag i morgen når hun våkner hos politiet!

Noen hadde jo også kledd seg ut ettersom vi har den lange fine norske tradisjonen med Halloween. Kyssa 2 nonner i dag, hvorav den ene var jente på ordentlig!

Hadde tenkt til å leke mer med "Marilyn Monroe" men hu forsvant gitt. Shame on you lissom...

Til sist må jeg bare si en ting som kom meg for øret i dag..
Ja jeg skjønner det at dere som ikke kjenner meg synes at bloggen min er veldig rar og ikke morsom i det hele tatt. SLUTT Å LES FOR FAAN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar