Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 2. november 2011

Javelja. En ny titell?

Ja i dag så skulle jeg bare ta å være en kar som var ute. <d<et gikk jo gæli. Det som skjedde var jo at vi bomma noe innihelvete på quizzen, slik at vi bare kom nummer 3.

Etterhvert så ble jeg litt full og var på Sebs mens de andre ble litt kanakkas.

Stakk innom Docile der alle andre var dritings, og var på tur hjem igjen etterpå.

Noen var hos naboen som jeg hørte, så jeg stakk dit. Masse poker med klær, og det endte med at jeg vant mens de andre ikke vant...

Noen sovna som jeg syntes var dumt mens andre var våkne. (jeg trenger ikke nakne gutter for å fortelle meg hva jeg skal gjøre!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar