Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 2. november 2011

Javel. Nok en dag. Har tatt på mange pupper som ikke har kreft idag (Your welcome)

Begynte tidlig hos naboen og fikk en liten reparerings øl der. Dro på Posten )med stor P) og fikk to -2- pakker der. Skulle egentlig koble de opp i dag, men jeg er for full å det skjer i morgen!

Jeg er sikker på at dekk lurer... Den ene pakka kan jeg ikke si så mye om bortsett ifra at det er et internasjonalt program for å finne ut om man får det man betaler for. En teller med andre ord, og jeg er veldig tilbakestående når det gjelder å dele trafikken min, men faktisk så går det til det felles beste.

Den andre pakka var også en router. Denne gangen fra NextGenTel. Gratis TV i et år! Hurray!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar