Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 29. oktober 2011

Herregud for noe spelling!

Idag så skulle jeg ikke gå løs.

Tantara spilte på Sebs og de spilt som faan! Jeg har ikke hørt maken siden 1983!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ta_7wt0SikQ

Jeg må egentlig si kudos til foreldrene!
At slike småunger som er født på 90 tallet aner hva bra musikk er, og klarer å spille det er bare helt utrolig!

Hovedbandet var også jævlig bra. De kaldte seg Gorecure og de leverte som faaan.
Jeg ble idiotfull i dag med bandene siklende etter meg... Uansett så blir dekk faan meg nevnt i Bruglebloggen!

Uansett små unger: Dekk fikk en gammal faan til å rocke i isjasen!

Værsåsnill å husk på han senile som sitter på plassen sin neste gang dekk speller! Skylder meg mætti øl!





TAKK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar