Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 17. juli 2011

Kan ikke skjønne at jeg MÅ ha overskrift hele tida!

Begynte dagen ganske elegant med grikling hos en kompis der dama var borte, så vi slapp det sølet med salat og slik. Drakk øl og røkte mens vi jugde. Sommer vettu.


Kom på Seb's rundt halv elleve (noe som er i seneste laget) og jugde litt mer mens vi ble småvakre på øl og "akkehvitt" som dom kaller det. Så forresten en tynn utgave av Hank Von Helvete der. Mulig han har begynt med herion igjen. Hva veit jeg!

Folka bak baren fikk kjørt seg endel ettersom det tydeligvis var mye nye folk innom som bare har vært på feil side av byen.

En kommentar jeg husker: "Fy faan, nå har jeg stått i kø lenge. Kan de ikke lage slik ølkø her da?" Duden hadde stått kanskje i 2 minutter med stinn brakke og ser seg rundt på alle andre i baren. Jeg spør han høflig om han har sett seg rundt, hvorpå han svarer glatt "Jammen det er jo bare meg jeg skal kjøpe til!"

Men helt seriøst. ALLE savner stallgården. Trenger ikke opphopet av idioter på andre siden!

Håper alle andre har hatt det bra i dag også, bortsett fra de heldige som er på Slottsfjell. Hater dekk ikke. Er bare mætt misunnelig. Go and die in a horrible fire!!

Det som følger skreiv jeg først fordi det var det som møtte meg når jeg kom hjem. Enjoy!

Du veit det er altfor seint når du kommer hjem klokka 5 om natta, og ei dame henger ut fra vinduet og observerer Rimiposen og dertil skriker: "Hei hvor har du fått kjøpt mat henn nå?" Lite visste hu at posen inneholdt en industridassrull, kammabrød og en pose med ris for å tærke telefonen! Skulle vært der og pult jeg tror jeg for skarp kniv i skuffen var det faan ikke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar