Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 16. juli 2011

Enda en overskrift

Ja jeg har lovet å skrive i dag. Kan ikke si at det er bra men jeg skal da ihvertfall gjøre det.

Hysj! Nå skal jeg ta meg en røyk og så skal jeg si hva som har skjedd..



Jeg begynte tidlig hos seb's der jeg ikke så en dritt.

Etterhvert fant jeg folk som burde vært der. Jeg tapte innihelvete i dart. Men det får gå.


Tror at jeg skal pule en anna dag. (ja det er opp til deg)

Fy faan så mye gjennomrom det er her egentlig! Vi får gjøre det beste ut av det.

Dere som leser bloggen og er edrue kan jo bare være greie og pule meg!


Artig at det er 2 linjeskift hver gang...

Og jeg hater de som dro til Slottsfjell uten meg! Ja, det er dere!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar