Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 15. juli 2011

Dere skjønner gangen nå, ikke sant?

Dette har skjedd i dag:

Steven hadde bursdag og jeg var veldig seint ute. Alle koste seg nedpå stranda og tok i mot sol. Det gjorde ikke jeg. Så de etterpå på Nellie først der alle bar preg av å ha drukket lenge.

Skulle prøve å ta de igjen men det gikk ikke. Fair enough..

Her skal jeg gjerne foretelle om hva som skjedde nedpå stranda men det kan jeg ikke. Bare hva som skjedde etterpå..

Lang historie kort: Mange kjentfolk var dritings i dag, og noen var mindre dritings. Dertiblant meg.

Når alle gikk hjem til seg så gjorde jeg også det. Går ut i fra at man får høre mange morsomme historier i morgen.

Note to Steven: Prøv å tenn på skjegget mitt en gang til! Jeg mener.. Bare prøv! Flaks med bursdag!

1 kommentar:

  1. Deriblant deg? Mindre dritings? Jeg blir smålig skuffa Rico! tenne på skjegg? Det er stemning! Flaks med bursdaf,alltids. HEI SKÅÅÅÅÅL <3 Daskkk

    SvarSlett