Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 14. juli 2011

Tjære Gud

Hei hei alle mine venner.

Ble skikkelig søplefull i dag jeg gitt.

Dagen begynte med noen enheter med øl på Nellie der det også var dart. En stk. full idiot og ei dame med ryggvondt kommer jo ikke langt.

Etter tapet i dart, så  ble det til at jeg gikk på stampubben Seb's der jeg ble enda mer drita. Fikk konfirmert at jøden våres pulte dokka jeg har prøvd meg på. Fint det. (Ja jeg mener det, bedre han enn noen andre)

Planen var egentlig at jeg skulle drikke meg helt rævhøl, men jeg klarte ikke. Hadde det koselig da åkke som.

Tror jeg har glemt å fortelle om gårsdagen.
Der var det en hel haug med pupper både på gutter og jenter. Koste meg mest med de sistnevnte.

På turen hjem så gadd ikke engang purken å slå av en prat. Mulig jeg lukter ille.

Utafor sportsbaren sto det to idioter som prøvde enten å låse opp en sykkel eller stjele den. Uansett så klarte de ingen av dela når jeg var der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar