Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 19. juli 2011

abcd

I dag så begynte dagen veldig bra men seint på Nellie. Steven hadde full  kontroll helt til idiotene kom rundt halv tolv. Vi koste oss masse når det ikke var så mange der, men etter ei stund så ble det vel mange bleike, feite lavpanna idioter med blommer i håret.

En kompis satt igjen ute veldig lenge før han skjønte at det var kun han og to fine damer. (Håper jeg ikke bruker så lang tid på å finne ut det hvis det noen gang skjer meg)

Spilte litt billiard der jeg dret på draget og tapte som vanlig. Prøvde meg også på dart der jeg også bæsja på leggen (mer uvanlig)

Da det stengte dro jeg på nach, der jeg ble lovet alt mulig anna enn pulings. Så takk Anne Mari (ja der fikk du navnet ditt i bloggen)

Sjekk forresten ut "logreblog.no" hvis det ble noe av det :)

I morgen er det nokk en dag som jeg har tenkt å glemme, men jeg kan da ihvertfall våkne opp til å lure på hva faan jeg skreiv her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar