Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 21. juli 2011

20.07.11

Jada. I dag var det veldig bra å høre på alle de rare menneskene som kom hit.
Mætti folk både på Nellie og Seb's.

Jeg ble småkåt på en del av de som var på Seb's men det var etter at jeg var ferdig med pilene på Nellie.

Tror Erik vant med en Roar på nummer to. Jeg slo ihvertfall Yrjan over 3.dje plassen slik at Marianne kom etter meg. Alle var enige om at det var en bra dag når alt kommer til alt.
På Nellie var det mange gode personer bortsett fra de jeg har sagt. Steven var der også.

På Seb's i dag så var det de samme gamle idiotene som ikke ville ha seg i meg.

Hein gjode en finfin jobb i baren og klarte seg uten dørvakt, men det var bare forsi en del stamgjester kom innom. Mener ikke å si at han ikke kan gjøre jobben sin men mer at han koser seg når han kjenner alle.

Hvis man først skal være ærlig så våknet jeg tidlig. Ble med på pressevisning for å gi dere (ja dekk som leser her) et heads up med filmer som kommer.

Horrible Bosses var den første filmen vi så, og den var jævlig bra! Mye humor som du ikke går glipp av med å se sammen med fruen eller duden.

Den andre var Hjelp vi er i filmbransjen. Litt oppskrytt men alikevel veldig sebar. Artig til tider. Dårlig på slutten.

Den trdje filmen vare en artsyfartsy film (synes jeg) som antagelig får en Oscar pga hovedrolleinnehaveren men som er kjedelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar